Waiting

10 november 2013 - Colmenar Viejo, Spanje

Hee Lieve mensen,

Hier weer even een update van mij. Want het is alweer bijna 3 weken geleden. Ik had afgelopen week een reisverslag geschreven, dus dat heb je misschien gelezen. Maar dat heb ik verwijderd want dat was iets te veel van iemand anders haar persoonlijke leven.

Jullie wisten waarschijnlijk al dat het niet zo goed gaat hier. De klik met mijn gastgezin is er niet, en door mijn reisverslag is het alleen maar erger geworden. Wat ook wel stom was van mij! Maar ik kan jullie dus vertellen dat ik me niet fijn voel hier.

Maar daar gaat verandering in komen. Want ik ben druk bezig geweest hier om te zorgen dat ik een nieuw gastgezin ga krijgen. En donderdag ben ik dan ook op gesprek geweest bij mijn organisatie en zij snappen me gelukkig. Dus nu is het wachten op een nieuw gastgezin. En ik hoop natuurlijk dat die er heel snel gaat komen. :)

Maar voor nu, moet ik dus nog maar even mijn beste beentje voor zetten en er maar het beste van maken. Want ik moet hier blijven tot het nieuwe gezin. Ik had gehoopt dat ik bij het Nederlandse gezin kon verblijven tot die tijd. Maar dat laat de organisatie hier niet toe.

Hier nog even een verhaaltje over de interessante, leuke dingen die ik de afgelopen weken heb gedaan. Ik ben 2 weken geleden in het weekend naar het museo nacionales geweest. In het Nederlands, het nationaal museum. Was op zich best leuk om te zien maar niet zo spectaculair. Gewoon wat opgezette dieren, wat leuk! :)

Afgelopen vrijdag ben ik gaan shoppen in een soort van 'China town'. Het is een soort van industrie terrein alleen maar met Chinese winkeltjes. Het zijn eigenlijk inkoop winkels voor bedrijven. Maar via via konden wij daar toch gaan shoppen. En alles voor de inkoop prijs en dat scheelt best wat. Dus daar heb ik even goede inkopen gedaan! :) Ik ben weer wat sjaals, kettingen en armbanden rijker.

En gister zijn we naar de virgin of Madrid gaan kijken. Het was erg mooi allemaal. En erg lekker weer. :) Het belangrijkste van dat evenement is de parade. Dat de virgin naar het Palace Real wordt gebracht. Die stoet was erg mooi om te zien, want alle mensen waren traditioneel gekleed. Alleen vond ik het wel een beetje te lang duren. Maar het was ook toch iets traditioneels van hier. Dus ik vond het leuk om het meegemaakt te hebben.

Ik heb heel wat foto's gemaakt van het museum en de parade dus die zal ik op mijn blog zetten. Hebben jullie eindelijk weer wat te bekijken. Want heel veel foto's heb ik nog niet.

Maar ik hoop dat jullie weer op de hoogte zijn. En voor nu is het wachten. Natuurlijk als ik nieuws heb, laat ik het jullie zo snel mogelijk weten.

XXXX Uit Spanje, van de hopelijk snel blije Danique

1. Patricia Sliepenbeek:
    10 november 2013
    Lieve Danick,
    Houdt vol. Voordat je het weet hebben ze een nieuwe famillia voor je gevonden.
    Lieve groetjes uit Mexico
  2. Igor: