New family!

15 november 2013 - Colmenar Viejo, Spanje

Hola Lieve mensen,

Ik heb eindelijk een keer goed nieuws! Vandaag heb ik mijn nieuwe familie te horen gekregen. En morgen ga ik al over verhuizen. :)

Ik wist dat ik vandaag mijn nieuwe familie te horen zou krijgen dus ik was de hele dag al erg nerveus en ook best wel bang. Want ik hoopte zo op een echte familie en het liefst ook nog in een ander dorp omdat ik dan ook opnieuw kon beginnen op school. Dus de dag duurde erg lang en ik voelde me niet echt goed, door al de spanning. Ik kon niet op mijn stoel stil blijven zitten en ik was alleen maar aan het duimen met mijn vingers gekruist.

Maar om 3 uur werd ik verlost. Ze belde mij op en vertelde mij dat ik ga verhuizen naar een andere familie in een ander dorp! Dus daar was ik al super blij mee. Ik verhuis naar Galapagar, wat ook niet ver van Madrid af ligt. Dus ik blijf bij de mooie stad Madrid in de buurt. En toen ze mij vertelde dat ik bij een gezin kom met een vader, moeder en 2 kinderen kon het voor mij al niet meer stuk. Ik was erg blij, net zo blij als toen ik mijn eerste gezin te horen kreeg.

Net heb ik mijn koffers al ingepakt en dat voelde best wel raar. Want ik had natuurlijk verwacht dat alleen maar te doen als ik weer naar huis ging. Maar ik ga nu nog niet naar huis. Ik ga alleen verhuizen. Maar het voelt alsof ik nu naar huis ga, dus misschien is dat een goed gevoel. Het gevoel dat ik nu wel naar een plek ga waar ik mij thuis ga voelen. :)

Ik ga in ieder geval heel erg mijn best doen om me eigen te laten zien aan hun. En ik hoop gewoon dat het deze keer wel goed voelt. Ik heb in ieder geval weer wat energie en goede moed gekregen door het goede berichtje. Ook al heb ik nog steeds wel erge heimwee, ik weet ook dat ik het echt moet gaan proberen. En dat wil ik ook! Ik hoop gewoon zo dat ze mij een goed gevoel gaan geven. Als dat is dan weet ik zeker dat de heimwee gaat verdwijnen. Maar we zullen wel zien.

Ik ga er voor, dit is een nieuwe kans die ik met beide handen ga aangrijpen. Ik zet mijn beste beentje voor!

Morgen om 12 uur ga ik naar het kantoor van Juventud en vanuit daar wordt ik naar mijn nieuwe familie gebracht. Dus we zullen zien. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte van mijn nieuwe kans.

Dus misschien komt er nog wel veel meer goed nieuws!

Nou dit was het wel weer een beetje. Alle mensen die mij steunen en in mij geloven bedankt! Zonder jullie was ik hier allang niet meer geweest. SUPER BEDANKT ALLEMAAL! <3333

XxxxxxxxxLove you all!

1. Louisa Tops:
    Hey Danique,
    Geweldig nieuws!! Hoop zo voor je dat je n leuke familie krijgt. Ben benieuwd hoe oud de ouders en de kinderen zijn etc. Goh! morgenmiddag ben je er! Ik zal dan zeker aan je denken.Super! dat ze toch nog n ander gezin gevonden hebben. Dikke X van mij en ...hou je taai he! Je kunt het!
  2. Wendy van Doormalen:
    Superrrrrrrrrrrrr!!!!

Wat fijn voor je! Nu gaat het helemaal top worden!
    Vergeet de eerste 2 maanden en begin opnieuw.

Heel veel plezier nog in het mooie Spanje!
    En vergeet vooral niet dat het hier nu heeeeel koud is en steeds kouder wordt..Je wilt nu echt niet hier zijn!!!

xx Wendy
  3. Lothar:
    15 november 2013
    Super! Je mag trots zijn op wat je daar beleeft, onderneemt en regelt; diepe buiging. En voor nu en morgen: elk einde heeft een nieuw begin; GENIET!
  4. Monique Fiers:
    16 november 2013
    Ik ben heel blij voor je Danique. Helemaal n nieuwe start met n echt gezin. Ik hem zojuist je verhaal voor gelezen aan oma Eisen zij wenst je t aller beste
  5. Monique Fiers:
    16 november 2013
    Stomme telefoon.....wilde helemaal nog niets verzenden..... bedoel natuurlijk oma Ria en je krijgt de groetjes van haar. Het ga je goed!! Xxxjes
  6. Hariette:
    17 november 2013
    Hey Danique.
    Wij wensen jou alle geluk toe in je nieuwe gezin en geniet ervan je verdient het!
    Veel liefsxxx