Fin de semana!

20 oktober 2013 - Colmenar Viejo, Spanje

Hola lieve mensen,

Zoals belooft, hier een nieuw reisverhaal van dit weekend. Ik wist dat ik wat leuke dingen ging doen dit weekend dus vandaar een klein verhaaltje. :)

Gisteren, zaterdag, ben ik samen met Maddalena naar Parque del Retiro geweest. Dat is een heel groot park midden in Madrid. Er zijn echt super mooie beelden te zien en er is veel entertainment. We keken onze ogen uit, alles was zooooo mooi en zo anders als Riethoven. Gelukkig had ik deze keer mijn camera wel bij dus ik heb meer dan genoeg foto's gemaakt. En ja, die komen nog op mijn blog te staan. :) Na een paar uur daar rond gelopen te hebben zijn we nog naar een hotel geweest, waar Cristina een bijeenkomst had van Juventud. Omdat wij daar net aankwamen toen hun klaar waren mochten wij naar het dakterras van dat hotel om daar het prachtige uitzicht te bewonderen. :) Echt FANTASTICO! Na het bewonderen van het uitzicht zijn we naar huis gegaan. Onderweg naar huis moesten we nog even aan de kant, want de bus van REAL MADRID moest er door. En die kwam gewoon recht op ons afrijden. Ik heb nog nooit zoveel miljoen zo dicht bij me gezien. ;)

Die avond zouden we naar een pub gaan we ze die avond salsa gingen dansen. Dit had een vrouw van de salsa les tegen ons gezegd, Dus wij dachten "Oh leuk, laten we daar gewoon eens heen gaan!". Nou ik kan je vertellen dat was toch wel een heeeeeeele grote tegenvaller. We kwamen daar aan en de gemiddelde leeftijd die het daar had was wel 50 en dan haalde wij het nog redelijk omlaag denk ik zo. Dus allemaal oude mensen die daar kwamen om te dansen. Nou ik wist gewoon niet wat me overkwam, het enigste wat ik kon doen was gewoon echt keihard lachen. Maar ik heb wel gewoon even met die oude mensen staan dansen. :) En wat voelde ik me er niet thuis. Gelukkig vertelde een meisje van de salsa les ook dat er zo'n dansfeesten in Madrid zijn. Dus hopelijk is dat wel super gaaf, maar als het goed is kan ik jullie dat vertellen als ik er ben geweest. :)

En vanochtend zijn we naar El Rastro geweest. Dat is een toeristische markt in Madrid waar je echt alles, maar dan ook echt alles kan vinden wat je maar wilt. Dat was erg leuk om te zien, maar ik zou daar nooit iets kopen.. Na daar een tijd rond gelopen te hebben zijn we nog even naar het centrum van Madrid geweest en daar wat rond gelopen. Na een lange ochtend/middag zijn we terug gekeerd naar huis. En nu hangen we lekker op de bank! Ik moet straks misschien nog even wat huiswerk maken maar voor de rest ga ik niets meer doen. En morgen weer school!

Nou dat was mijn fin de semana. Ik hoop dat jullie het weer een beetje een interessant verhaaltje vonden.. En de foto's komen eraan. :)

XXXXXXXX

En natuurlijk heb ik vandaag ook stil gestaan bij het overlijden van mijn lieve Oma 3 jaar geleden. Ook hier brandt een kaarsje voor haar. Miss you Abuela. <3

1. Louisa Tops:
    20 oktober 2013
    Hola Danique,
    Jazeker is het weer interessant om te lezen, Spanje boeit me echt!
    Ben benieuwd naar de foto's.
    Hasta luego! X Louisa

poeh..ik zou er die taal niet meer ingestampt krijgen..
    daarom af en toe n Spaans woordje/zinnetje, kijken of t wil blijven hangen! groetjes!